gdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet arkadaslar ,
Reklam veren tik basinda 0.2 $ vermis olabilir ama adsense bize onun reklami tikladigimizda bize 0.03 veriyor...
yani Tik basinda odeme dususleri belki google adsense kendisinin kazanclari artmasi icin uyguladigi bir yol olabilir ... !!!
bu sadece bir dusunce. umarim bu bozuk turkce ile bir seyler ifade edebildim

Aynen oyle
Adwords kullandıgımda bazen 2-3 ytk kesıyor tıklama bası
ama bu kelımeye 0,02-0,05 den yuksk verdıgını gormedım daha