INfOCUS adlı üyeden alıntı:
AliBaba.Com DB Yi Indirecek Adam Yok :]
Ama Alinmayacak Diye BirSeyde Yoq (:
Sizce 2.1 Milyar Dolarlik Bir Sirketin DByi Cekmek Bu Kadar Olurmu ?
Olsaydi Sizden Once Ben Alirdim :/
Mantikli Seyler Ile Gelin Yahu Sonrada Gulunce Kiziyorsunuz :d
bende mantıklı olmadığını düşünüyorum zaten biz alibaba.com gibi bir site yapacağız turkiyede ama bu konuda yazılanlar zaten mantıklı değildi

yok googlenin veritabanını indirmiş yok şu yok bu o kadar çok iddaa ediyorlardıki bende böyle dedim ama şunu hayla derim. CİDDİ CİDDİ

çalışacak olan varsa öyle bir gün iki gün değil devamlı çalışacak olan.
alibaba.com gibi bir site yapmaya başladık ekip filan ilgilenen ve ekipde yer almak isteyen arkadaşlar
alibaba@apgtasarim.com eklesin..

sistem şu şekilde olacak site yapılacak ve daha sonra turkiyede bulunan tum makina ithalat ihracat firmaları o siteye girilecek.