INfOCUS adlı üyeden alıntı:
AliBaba.Com DB Yi Indirecek Adam Yok :]
Ama Alinmayacak Diye BirSeyde Yoq (:
Sizce 2.1 Milyar Dolarlik Bir Sirketin DByi Cekmek Bu Kadar Olurmu ?
Olsaydi Sizden Once Ben Alirdim :/
Mantikli Seyler Ile Gelin Yahu Sonrada Gulunce Kiziyorsunuz :d
adam gugıl ın bütün verilerini aldım diyor , ne alisi ne velisi (tabi doğruysa)