elazığlı kardeş kırmadın herkesin bilgisi bir yere kadar. ben onun exploit olma ihtimalini hiç gözden geçirmedim direk juno dedim değişikmiş. el elden üstündür kardeş. probleminiz çözüldü ya gerisi fasa fiso.