ronin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elazığlı ayıp sana ne zaman tartıştık. vbulletin lisansın olsun canımı ye
ayriyetten yorumlar için ayrıca tşk ederim.
saldırılar konusunda biraz kalbini kırmış olabilirim belki