Kaç Ay Problem Yasadım O kadar Nam Yapmıs Yerlerden Makına Aldım AMa Hiç Biri Ayberkin Makinalaı Kadar Olmadı

2 Aydır Makınamda Kesinti Namına Birşey Yok

Teşekkürler Ayberk..