Iğdırda sinema olsaydı giderdim ama Tıkanıp kalıyoruz işte.
Filmi merak ettim. Bende kırmızıgül ü pek sevmem ama. Oyuncu kadrosu gerçekten güzel.
Ağlatacak bir filme benziyor
İmdb de puanıda yok malesef. Beyaz melek (2007)