Collector adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke mahsun malı olmasıydı...Sırf o yuzden izleyesim gelmiyor.
Yazan ve yönetende mahsun, bu bir önyargı aynısı bende de var, aramızda giden varsa yorumları bekliyorum..