Son günlerde bana göre çok konuşulan bi film , dün bilet bulamadım bugun bulursam gitcem ama önyargılarım var bi okadarda herkezin aklında bi soru
mahsun kırmızıgül önyargısı,kadro süper konu hayatımızın gerçeği

sinemaya gidipte izleyenler çok beğenmiş , son 10 yılın en iyi filmlerinden biri olarak gösterenlerde olmuş müzikleri çok güzelmiş ,giden arkadaşlar varmı
he okadar sinema ile aram yok ama beni ağlatacak sanırım gidersem

şurada yorumlar mevcut
Sinemalar.com ~ Beyaz Melek (2007)

[youtube]JtxYAePwNFs[/youtube]