Konu
Artık Bende Askerim (Küçükyalı/İstanbul)
16-11-2007, 18:01:03
#3
Rudeboy
Ben Küçükyalı'danım.
21 - 23 Haziran mı ben mi yanlış okuyorum ?
Bir ihtiyacın olursa PM atarsın.
Hayırlı teskereler.