Mükemmel bir konu olmuş diyecekken maxigeyik bölümüne girdiğimi farkettim Birisi neden domain alıp wordpress site kurmuyoruz da bloggerı yada blogspotu tercih ediyoruz anlatsa. Hosting domain gibi maliyetlere katlanmıyoruz.Sadece bu mu fark.