Para iadesi yapmadığımı belirtmiştim, almadığım paranın iadesini malesef yapamam ama mağduriyet giderilmesi için script kurabilirim demiştim bu konudada sizinle anlaşamadığımız için olmadı.Gerekli işlemleri yürütün.
Teşekkürler