chemeng adlı üyeden alıntı:
kahve.org sohbet sitesi olabilir.
logoya da bi fincan koyarsın. altına da bir fincan kahve olsam kırk hatırım vardı gibi bi slogan...
yazmayı unuttum.
chatet.net vardı onu sohbet sitesi yapmayı dusunuyorum aslında

ama dediğinde güzel yani