kaanmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
scorpion çektiğin acının tarifini bi alabilirmiyiz (: naıs bi durum olursa eyvah apandist gidiyo deyip hastaneye koşalım.Karın bölgesinde geneli kapsayan bi ağrımı oluyo yoksa bi noktaya yoğunlaşan bi ağrımı oluyo
Fazla hatırlamıyorum ama acayip bir karın ağrısı var.
Hiç birşey yiyemiyordum.
İşemek imkansız gibiydi
Anca Üstte çıkartıyordum yedikten 3-4 saniye sonra hemen çıkartıyordum.
Sabahlara kadar kıvrandım tabi babam içtin içtin soguk suyu hasta oldun falan diyordu.
Sabah bi gittim adam tehşiş i koydu apandist dedi hemen ameliyata girmesi gerek dedi.
Son tehşiside ben koydum yeşil yeşil sıvı çıkarttım :P