H4k4nn dediğinde haklısın, son zamanlar google'da da bir sorun var, ben tüm yükü zaten ringofon'a atmıyorum. Ama suçun büyük bir pay sahibi bu scripttir. Ayrıca Google mp3 ile alakalı yasal siteleri sandbox'a atıp, korsan yayın yapan siteleri en başta çıkarması da aynı bir konu.
Sandbox'a girmek senin sorunun adamlar zorlamı kurdurttu scripti sana? Mail atmandaki amacı anlayamadım.Siteni sandbox'dan çıkartmak için mi mail attın
Ne komik gülmekten karnıma ağrılar girdi.
Kendilerine bu konuda daha duyarlı olmalarını söyledim. Değindiğim bir iki şey daha vardı mailde. Ancak kendilerinden bir cevap alamadım ve ne kadar duyarsız olduklarını söylemek istedim. Yazdığım mesajı da iyi okursan neden yazdığımı anlarsın. Başkalarının da başına gelmemesi için, başıma gelenleri yazdım. Kimse bana zorla kurdurtmadı belki ama, kurarken de sandbox'a düşeceğini de söylemedi. Benim başıma geldi ve paylaştım!