Konu
O Artık Ringofon Klasiği !.. Sandbox ..!
14-11-2007, 21:21:29
#3
VEGA
Sandbox'a girmek senin sorunun adamlar zorlamı kurdurttu scripti sana? Mail atmandaki amacı anlayamadım.Siteni sandbox'dan çıkartmak için mi mail attın
ringofon ile bir alakam yoktur.sistemlerini de kullanmıyorum.