Merhaba arkadaşlar,

Yaklaşık 2 ay öncesine kadar sitemizde değişikliğe giderek, ringofon’un yasal mp3 scriptini kullanmaya başladık. Ancak ne olduysa bu iki ayın sonunda oldu! 3 yıldan beri hizmet veren site, ringofon scripti yüzünden sandbox’a düştü. Kendilerine konu hakkında mailler attım. Normalde attığım maillere birkaç gün içinde cevap verilirdi. Ancak bu konu hakkında attığım maillere yaklaşık 2 hafta gibi bir süre geçmesine rağmen hâlâ bir cevap verilmedi. Domain yeni olsa, pagerank’ı, backlinki filan olmasa gene sesimi çıkarmayacağım. Ancak bu site ringofon’suz da kazanan, iş yapan bir siteydi.

Normalde konuyu açmayacaktım ancak kendilerinin bu konuda duyarsız olduğunu ve siz de bu scriptlerle site açarsanız ilerde aynısının başınıza gelebileceğini bilmenizi istedim. Ringofonsuz da gelirim vardı benim ama artık o da yok fakat kendileri kazanmaya devam ediyor. Hiç mi içi sızlamaz insanın? Ben sözleşmelerinde "siteniz sandbox’a düşerse mesuliyet kabul etmeyiz" gibi bir madde görmedim, bu maddeyi kabul edip servislerini kullanmaya başlamadım.