prosman adlı üyeden alıntı:
1.siteyi hazırlıyoruz
2.ingilizce cünkü ana sitemiz ing olacak bir haftaya kadar 4 dil ekleeyeceğiz
3.1-2 aya kadar lisans gerekli olacaksa lisans almayıda düşünüyorum
4.tos yeni yaratıldı yazıyoruz
1.hayırlı olsun.
2.siteyi açıklarken o cümle yerine bu şekilde belirtseydin daha anlaşılır olurdu. ip ye göre otomatik dil seçebilirsin. güzel olur.
3.eğer büyük düşünüyorsan lisansını almalısın bence.
4.sadece linklere tıklarken fark ettim haber vereyim dedim.



kolay gelsin