Ofistech firma sahibi cevabını yazmıs zaten satın aldım dıye. Tema bana ayıttır dıye belırtmıstım ama herkes kafasına gore caldı bırebır aynı dıye yorum yazmıs.Ofistech firmasındanda baska hıc bır fırmayada satılmamıstır.
Saygılar..