Tam hatırlamıyorum ama şu şekil olması lazım.

Önce Setuptan hata sayfalarını aktif ediyorsun sonra dizinlerde hata sayfaları bölümü çıkıyo . Ordan 404b yi bulup editliyosun. Tipini Url... yapıyosun adreside /404.asp yapıp kaydediyosun