S.a arkadaşlar,12 gün önce adsense panelden banka bilgilerimi girmeme rağmen henüz test ödemesi hesabıma yollanmadı ve banka hesabımı doğrulayamadım.Bugün de ayın 14 ü yarına sarkarsa bu ay ödeme alamıyacam

Varmıdır bu test ödemesinin püf noktası ? Mail yollayıp sövmelimiyim ?

Ya da herkese ne kadar yollanıyor ona göre bir yuvarlak hesap yapalım