sabah sabah iyi güldüm

yav bende çok nadir siddetli karın ağrıları oluyor korkuyorum acaba bomba misali apandisti uçurdukmu diye

Nası anlaşılıyo apandistin patladığı
apandstin patlaması senin ölmen demektr
apandist amlayndan korkck bişe yok bende olmştım 12-13 yaşlarında


yani önemsiz, korkmana gerek yok srun nedir ayrıcana.
Geçmiş Olsun...