kaanmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sabah sabah iyi güldüm yav bende çok nadir siddetli karın ağrıları oluyor korkuyorum acaba bomba misali apandisti uçurdukmu diye Nası anlaşılıyo apandistin patladığı

apandstin patlaması senin ölmen demektr

apandist amlayndan korkck bişe yok bende olmştım 12-13 yaşlarında yani önemsiz, korkmana gerek yok srun nedir ayrıcana.

Geçmiş Olsun...