Prolig denen bir script kurmuşsun daha evvel kullamadım onu ama şöyle diyebilirim örneğin vbulletin ve joomlada google botlarını es gecebilme şansın oluyor.Site ziyareçiye kapalı ama google a acık.Bunu uygulayabilirsen yada kullandığın script buna izin veriyorsa sorun olmayacaktır.
prolig kendi kodladığım bir sistem
google botlara nasıl üyeliğik açacağım konusunda bilgi verirseniz sevinirim...