Arkadaşım konunun tartışma konusu olmasını engellemek için yazdım o mesajı sende tuttun bana neyin davasını yapıyorsun. burda birilerine hakaret etmek istiyorsanız gidin başka forum sitelerinde yapın o işi. internette tek kopya o sitemi var. yüzlerce hosting sitesi hep birbirinin benzeri ozaman tut forumdaki bütün sitesi birbirine benzeyenleri veya kopyası olanları emek hırsızı yap. yakışırmı yani. adam ftp ye girip almadıysa temayı emek hırsızlığı sayılmaz, muhakkak sağında solunda düzeltmeler awbs üzerinde çalışmalar yapmıştır. yargısız infaz yapmayın lütfen. sen hiçmi internetten image video vs bilgisayarına kopyalamadın. niye kopyalıyorsun sen mi yaptın. yeterki iş oraya gelmesin.. ozaman sende yapıyorsun o dediğin kelimeyi. konuyu kapatın lütfen.