Merhaba,
Arkadaşımız bir tema yaptığını belirtmiş ve satışa sunmak istemiş, bir arkadaşımızda sormuş tasarım sanamı ait, benzeri varmıdır başka sitelerde diye, ve cevap gelmiş tamamen bana aittir benzeri bulunamaz diye. ama görülüyorki bire bir kopyası olmasada başka bir sitede mevcuttur gösterilen tema. burda tema yı yayınlayan arkadaş yanlış cevap vermiş olsa bile yazılan cevaplar konuyu saptırmaktadır. bu konuyu okuyan herkes "aaa evet aynı temaymış" diyecekse cevap yazmamak daha mantıklı değilmidir. benzerlik veya kopya olsada belki alacak arkadaşlar çıkabilir. o yuzden bana düşmez ama sizlerden ricam rencide edici kelimeler kullanmayınız.


Teşekkür ederim...