kenantr açıklamandan ğek bişey anlamadım ilk defa joomla kuruyorum ayın 22 sinde askere gidiyorum askere gitmeden siteyi bitirmek istiyorum. piyasadaki türkçe paketleri hiç aklıma gelmedi
bu adresde var türkçesi üzerine yazdırsam acaba değişirmi bir bilginiz varmı. ingilizce oldugu için bişede anlamıyorum yanlış bişey yapmakdan korkuyorum. eğer biran önece yardım edecek arkadaş olursa çok sevinirim.
asilzade@uzmanplus.com msn adresim kardeş ben sana online destek veririm diyen olursa eklerse çok sevinirim