Konu
“ContentLink” reklâmlarını deneyen var mı?
11-06-2006, 04:01:45
#11
luciusandre
Misafir
bana â demeyin.bana â demeyin.tez yazıyorum ve binlerce â var içinde.nefret ediyorum şapkalı harflerden.TDK bunu kaldıralı yıllar oldu ama arap meraklısı hocalar bıkmadı kullanmaktan.bana â demeyin.