konuyu gundeme getırmış gıbı olmıyayım ama gelışmelerı yazıayım ıstedım

120.000 puanım oldu denk geldığı ytl mıktarı 120-ytl
1,5 hafta kadar once maı lattım paramı ıstedım (sitelerınde puanı geçınce gondereceklerdı oyle yazıyorlar) ama 1,5 haftadır ne para var ne başka bir şey ıllakı bı yerlere yazıp devamlı şikayet etmek gerekıyor sanırım, hanı 100-ytl sındede değilim belkı herkesın parasını oduyorlarda hep bana mı denk gelıyor kardeşım ya oncekınde bır haftada 1500 den fazla alt uye yaptım buraya yazdım telefonla aradıalr vay efendım alt uye hıleyle alt uye yapıyordur vs. denıldı butun hafta 1. ken bır anda 3.oldum fılan (kı alt uye hıle yapıyorsa bu benı ılgılendırmez sıl uyelıklerını düşsun hesabımdan ama hem sılınmıyor hem hıle denılıyor) şimdide 100-ytl ye hak kazandım parayı alamadım hala kaldıkı bu fırma her gun 1 ipod her ay hafta 2500-ytl kampnya sonundada araba verecek !!!

Bir daha maıl atayım barı ya belkı busefer gonderırler