Olcayı(Almirhost)tanırım.İşini iyi niyetle yapmaya daima çalışır bundan kimsenin şüphesi olmasın.Kimsenin parasını alıp sorunlu hizmet vermek istemez.Ama yaşadığı sıkıntılarda onunda suçu yok gerçekten.Sunucun kapanması onun elinde olan bir durum değil.Her insanın başından böyle sıkıntılı dönemler geçer.Ama bunlarıda atlatır umarım.