Konu
Adsendede yalnislik mi var?
10-06-2006, 22:34:37
#3
drstranger
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
konu dışı:
yalnızı, yanlız yazanı cok gordum ama yanlışı yalnış yazan ilk defa görüyorum