Aslında bu konuda mustarip olan sadece sen değilsin. Şu son birkaç aydır google webmaster'ları kafasına göre elinde oynatıp, deli ediyor. Ne yapmaya çalıştıklarını anlayabilmiş değiliz. İnternet dünyasının liderleri diye istediklerini yapabiliyorlar, kimsede birşey diyemiyor. Son derece asabım bozuk benim de. Bir iki sitemde aynı sorunu yaşamaktayım. Sadece beklemekten başka çare yok. Mail atsan da dahi ilgileneceklerini sanmıyorum ki günde kaç bin kişi mail atıyordur yani...