Konu
“ContentLink” reklâmlarını deneyen var mı?
10-06-2006, 16:15:26
#10
sabir1998
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar inceltme işareti geçen sene kaldırıldı. Ama benim bilgisayarda ısrarla reklam yerine “reklâm” yazıyor. Şimdi bir inceltme işaretinden dolayı bilgisayarımı üzemem ki… Ona nasıl TDK bunu kaldırdı, “asıl hatayı sen yapıyorsun” derim?