Konu
“ContentLink” reklâmlarını deneyen var mı?
10-06-2006, 15:42:10
#9
limonabi
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
reklam
diye yazılıyor. ^ işaretinin kaldırıldığını ben de duymuştum. (kaldırılmamış bile olsa
reklamda
inceltme yok)