Selamlar arkadaşlar, telegramda yıldızla açılan gönderi paylaşımını bir türlü yapamadım. Kanal ve gurupta deniyorum ama olmuyor maalesef, bir yöntemi çözümü var mıdır?

Kanalda ücretli abonelik çıkıyor ama yıldızla açılan gönderi çıkmıyor, 2 tane premium hesaptan denedim ben mi bir eksik yapıyorum acaba?