T1TAN1C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son açtığım konuya bakar mısınız belki siz biliyorsunuzdur
Doğru hocam. Eğer numara taşıma işlemini yeni yaptınız ise 3 ay bekleme süresi var.