makulsatici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eline, yüreğine sağlık. O çalışan aslında o soruyu ulu orta sorarken o kolu sargılı adamı değil, kendi kalitesini ve karakterini küçük düşürmüş haberi yok. Kasa dolu olsa ne yazar, merhamet ve görgü fukarası olduktan sonra... Senin yaptığın o ufak hareket o adamın o anki çaresizliğini aldı ama o esnafın kurduğu cümle ömür boyu kendi çiğliğini özetledi. Kimin ne zaman neye muhtaç olacağını gerçekten bilemeyiz, en güzelini yapmışsın