Konu
İşler çok düştü. İflas eşiğindeyim..
Dün, 18:23:23
#21
dijitouch
Yazılımsal tarafta firmanız için ihtiyacınız olan bi durum bi fikir olursa karşılıksız olarak elimden geldiğince yardımcı olmak isterim. Umarım işleriniz düzelir ve en kısa zamanda toparlanırsınız. Bol şanslar hocam.