Şurada en fazla 40-50 yıl daha kalacağız. İçinde bulunduğumuz organizmaya her türlü dünya nimetini tattırma gayretine girmeye gerek yok.

Bu dünyada tatmin yok bir kere. 50 tane milyarder, 50 tane firavun ömrü yaşasan da nefsin doymayacak. Bunun bilincinde olmak lazım.

Asıl tatmin ahiret hayatında. Doğduğun ülkede yapamadığın, kusurlarından dolayı yapamadığın, imkanlarından dolayı yapamadığın her güzellik orada.