Arkadaşlar,

Akbank kurumsal kullanıyorum.Dün akşam itibarıyla fast yapamıyorum.Para gönder kısmında sadece havale ve eft seçeneği var.

Bir bilgiyi de ulaşamadım Bu sorunu yaşayan var mı?