İlk 3e soktuğunuz gazozların hepsi aşırı şekerli ve asistli olanlar, sanırım damak tadınız onu seviyor. En asiltlisi Niğde Gazozu zaten, arltındakilerde ona yakın.
Oysa yumuşak içim, şeker tadı yoğun olmayan Sprite tercih ederim. Tabi marka siyasi yaklaşımına girecek olursak uzak durmak gerek. Ama tarafsız görüşüm Sprite yada 7up olur