halil4042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haşa ona bı lafım kesinlikle olamaz ama ben bu dünyaya gelmek istemezdim çok zor seyler yaşadım ölsem hesapda veremem bu dünya yok öbür dünyada da sonunun iyi olacağını düşünmüyorum
Hocam ben akıl verebilecek bir insan olarak görmüyorum kendimi öncelikle benden alacağın akıl seninkinden çok eskiktir belki benim aklıma geleni sorarsan.Sana doğal bir şiir yazdım

Dur bakalım daha nefes alıyorsun.
Peygamber el açmış sen açmıyor musun ?

Vermezse bildiği vardır rahman bilir.
Verirse gönlün olur o Rahimdir.

Ümidini kesme yaradan dan bu şirktir.
Gözün açıkken dua et deki Allah birdir.
Nice günahkarlar geldi geçti
Affedilmeyen tek günah şirktir.