Aynı borç konusu bende de var hastamda var bazen keşke hiç bu dünyada olmasaydım diyorum inşallah günaha girmiyorumdur
Ben Günahın hakkında yorum yapmamam ama tavsiyem doğru bir söylem değil.Yarın öbürgün bir şekilde borcunuz biter siz yaradana ettiğiniz lafla kalırsınız.