Tebrik ederim.
Kilo aldığımdan beri bel ve kalça ağrısı çekiyorum.
En son 105 görmüştüm daha sonra hafif hafif 102 kadar düştüm sonra karar verdim artık yeter dedim mayıs 4 te başladım (7 gün falan aksattım) hiç zorlanmadan sadece kalori açığı yaparak ve adım sayımı arttırarak 92 kilo kadar geriledim.
Öncesinde şirket yemek hanesi 5. katta çıkarken nefes nefese kalırdım şimdi 6. kat olsa çıkamazdım şimdi 6. kata bile çıkabilirim. Bel ağrım azaldı ve daha iyi kıyafetler giymeye başladım.
Kilo insanın en büyük derdi olmalı gibi geliyor.