AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam günlük o kadar gazoz sorun yaratmıyor mu ki?

Ben Çamlıca'yı bir de "Gazoz" marka vardı o da güzeldi, Migros'da var.
Şuana kadar hiç sorun yaşamadım. Soğuk içecek isteyince zaten içiyorum havalar da sıcak. İyi geliyor.