Polo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 öğünde ekmek tüketmiyormuydunuz?
Hayır şeker unlu tuzlu hiçbirşey yemedim. Zaten 2-3 hafta çok az yemek yiyin 1. ayın sonunda 3-4 kaşık alınca doyuyorsunuz. Fakat dediğim gibi hareket çok önemli sıkıldıkça tempolu sürekli yürüyordum.