Herkes her şeyin farkında işsizlik ekonomi vs..

bende şöyle bir baktım da çevreme 3 kişi işsiz. ( çalışanlar da çok kötü konuşuyor, maaşını taksitle alan da var )
merak ettim sizin de çevrenizde işsiz var mı ?
gerçekten ekonomik bir buhrana doğru ilerliyor muyuz sizce ?