bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niğde ve uludağ gazoza 10 verdiyseniz hiç gazoz içmemişsiniz.
Beyoğlu klasik gazozunu iç lezzeti gör, bir sürü içmişim hiç biri tat vermedi, frembuazlı, reyhanlı var onları beğenmedim hiç Ankara gazozu zaten bozdu kendini aşırı şekerleme oluyor bozuk geliyor almıyorum artık.
Beyoğlu klasik gazozu da ekledim listeye.