afajansmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahahaha kutusu çıkmadı zaten üstadım büyük depozitolu şişeleri içmenizi öneririm onun keyfi bir ayrı
6'lı olarak paket alıyorum cam şişe. Her zaman dolapta 2 kutu olur. 1 kutu bitince yeni alırım gelirken.