zoryol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cam şişe olarak sürekli içerim.
hahahaha kutusu çıkmadı zaten üstadım büyük depozitolu şişeleri içmenizi öneririm onun keyfi bir ayrı