radyocu12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olay sadece kilo vermek değil bu arada yağ verirken kas kaybını önleyebilmek ve neurochem baseline ımızı yüksek tutabilmek
evet bunun farkındayım biraz kas kaybettim eski güç yok ama lor ile protein açığını kapatmaya çalışıyorum. 1 haftadır falan aksattım ama akşama başlıyorum. Kaldıki normal zamanlardada çok yakaladığımı düşünmüyorum ama neyse


FHO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam herkese açıksa program bizde kullanalım yenisini yapmakla uğraşmayalım güzelmiş benimde ihtiyacım var pazartesi diyete başlıyorum çarşamba veya perşembe bitiyor
mail verin göndereyim basit yapım html olarak veritabanı json ile yapıyorum siz geliştirebilirsiniz. Geliştirirsenizde banada yollayın